۱۱ نقل قول از بزرگان درباره قدرت اهداف در زندگی افراد
نوشته شده توسط : اندرزگو

قبلا می‌گفتم: «امیدوارم که همه چیز تغییر کند.» اما حال یاد گرفته‌ام که تنها راه تغییر دادن اتفاقات زندگی‌ام دانستن این مطلب است که چه زمانی باید تغییر کنم.

یکی از بهترین کارهایی که می‌تواند زندگی شما را از این رو به آن رو کند تهیه‌ی یک لیست از ایده‌هایی است که به ذهنتان خطور می‌کند.

جملات انگیزشی جیم ران برای موفقیت
هر موجودی در کائنات یک حداکثر برای خود دارد به جز انسان. یک درخت چقدر می‌تواند رشد کند؟ تا جایی که برایش مقدور باشد. اما در سمت دیگر این قضیه، انسان به دلیل قدرت انتخاب می‌تواند تا بی‌نهایت ادامه پیدا کند. شما با انتخاب‌های خود می‌توانید تصمیم بگیرید که بی‌نهایت باشید یا محدود. پس دل به دریا بزنید و به دنبال چالش باشید تا ببینید چه کارهایی از شما برمی‌آید.

انسان توانایی خارق‌العاده‌ای در تبدیل «هیچ‌چیز» به «هر چیز» دارد. او می‌تواند از چند دانه‌ی بذر یک باغچه مهیا کند؛ همین‌طور از چند پِنی فرصت‌ها را.

تحصیلات رسمی باعث امرار معاش شما می‌شود اما این خودآموزی است که فرصت‌ها را برایتان مهیا می‌سازد.

روی جمع‌آوری کارهای گذشته‌تان وقت بگذارید به نحوی که بتوانید تصویری از تجربیات گذشته‌تان داشته‌باشید تا در آینده روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

یاد بگیرید که چگونه محرومیت را به موفقیت تبدیل کنید. شما به‌عنوان یک فرد موفق چیزهای بیشتری را نسبت به یک فرد محروم یاد خواهید گرفت.

موفقیت چیزی جز چند قانون ساده نیست که هر روز تمرین می‌شود. در حالی که شکست نیز چند خطا در تصمیم‌گیری است که هر روز تکرار می‌شود. درکنار هم قرار گرفتن این قانون‌ها و خطاها، موفقیت یا شکست ما را مشخص خواهد کرد.

در زندگی دو گزینه پیش روی ماست: زندگی خود را عادی بگذرانیم و یا این که یک زندگی جدید را طراحی کنیم.

باید یاد بگیریم از آموخته‌هایمان به نحوی استفاده‌ کنیم که به کمک آن تمام خواسته‌هایمان را بدست آوریم.

ایده‌ی هیچ‌کسی را قرض نگیر. از فلسفه و ایده‌ی خود استفاده کن تا منحصر به فرد شوی.


باید مسئولیت خود را به عهده بگیرید؛ شما نمی‌توانید شرایط را تغییر دهید، یا فصل ها را یا مسیر باد را، اما می‌توانید خودتان را تغییر دهید. آن چیزهایی که می‌خوانید یا مهارت‌هایی که کسب می‌کنید؛ چیزهایی هستند که باید حواستان به‌ آن‌ها باشد.

اگر برنامه‌ی زندگی خود را طراحی نکنید، فرصت‌های زندگی‌تان به افراد دیگری می رسد. حدس بزنید برنامه‌ی آن‌ها برای زندگی شما چیست؟ هیچ.

مردی می‌گفت: «من از این کوه صعود خواهم‌ کرد. به من گفته‌اند که این کوه خیلی بلند، صعب‌العبور و دور است. اما این کوه من است. از آن صعود خواهم کرد. یا به‌ زودی مرا در نوک قله درحال دست تکان‌ دادن خواهید دید یا جنازه‌ام را در مسیر.

موفقیت آن‌چیزی نیست که داریم، بلکه آن چیزی است که هستیم.




:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: